Διατάσεις στο γραφείο για χαλάρωση και ενδυνάμωση

Δοκιμάστε να κάνετε συχνά τις παρακάτω διατάσεις στο γραφείο σας - ή οπουδήποτε αλλού - για να εξαλείψετε τους πόνους στην πλάτη αλλά και να ανανεώστε την ενέργειά σας. 

Stretch αυχένα

Βάλτε το δεξί σας χέρι πάνω από το κεφάλι, πιάστε το και υψώστε τον αριστερό σας ώμο. Σιγά- σιγά τραβήξτε το κεφάλι προς τα δεξιά και μετά χαμηλώστε τον αριστερό σας ώμο. Κρατήστε για 10 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

Σταυρώστε τα χέρια και βάλτε τα στο πίσω μέρος του κεφαλιού. Πιέστε το κεφάλι προς το στήθος. Κρατήστε για 10 δευτερόλεπτα.

Stretch χεριών

Με τον αγκώνα ίσιο και την παλάμη προς τα επάνω τραβήξτε το χέρι προς τα πάνω και τραβήξτε το χέρι προς τα κάτω για να τεντώσετε τον πήχη και τον καρπό. Κρατήστε για 10 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε για το άλλο χέρι.

Ακουμπήστε το χέρι σας σ’ ένα κούφωμα πόρτας, τεντωμένο με τον αντίχειρα προς τα κάτω και πιέστε. Γυρίστε το σώμα μακριά από το χέρι και αφήστε τον ώμο να κουμπώσει.

Stretch ώμων

Πιέστε το δεξί σας μπράτσο από κάτω και τραβήξτε το χέρι σας στο ύψος του ώμου κατά μήκος του στήθους. Συνεχίστε για 15 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε για τον άλλο ώμο.

Σταυρώστε τα δάχτυλα των χεριών σας μπροστά από το σώμα και γυρίστε τις παλάμες να κοιτάνε προς τα έξω. Αργά ισιώστε τους αγκώνες και τεντωθείτε προς τα εμπρός. Κρατήστε για 15 δευτερόλεπτα.

Σταυρώστε τα δαχτυλα των χεριών σας πίσω από την πλάτη με τις παλάμες να κοιτάνε προς τα επάνω. Αργά ισιώστε τους αγκώνες σας καθώς τεντώνεστε προς τα επάνω και πίσω. Κρατήστε αυτή τη στάση για 15 δευτερόλεπτα.

Stretch πλάτης/μέσης/θώρακα

Καθίστε σε μια καρέκλα σταυροπόδι με το αριστερό πόδι πάνω από το δεξί. Βάλτε το δεξί χέρι πάνω στο αριστερό μηρό, λίγο πάνω από το γόνατο και τραβήξτε το πόδι σας προς τα δεξιά. Την ίδια στιγμή γυρίστε το κορμί σας προς τα αριστερά κοιτώντας πάνω από τον αριστερό ώμο. Μείνετε για 15 δευτερόλεπτα και μετά επαναλάβετε για την άλλη πλευρά.

Σε όρθια στάση, με τα πόδια σε ελαφρά διάταση και κοιτώντας μπροστά, τεντώστε προς τα πάνω το αριστερό σας χέρι και σύρετε το δεξί σας χέρι στο πλάι του δεξιού σας μηρού όσο πιο χαμηλά μπορείτε. Κρατήστε για 15 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε για την άλλη πλευρά.